قاتلان گام به گام در دام خودنهاده افتاده اند، با هر دست و پا بیشتر گرفتار می شوند و خروجی ندارند

امشب فیلمی از صدا و سیمای ایران پخش شد به نام تقاطع، که “گزارشی پژوهشی” از مرگ ندا آقاسلطان ارائه می داد. بسیار مستفیض شدم. به نظرم اتفاق فرخنده ای بود پخش این فیلم.

روز اول گفتند فیلم اصلا جعلی است و ندا آقاسلطان در یونان است.

بعد گفتند خبرنگار بی بی سی صحنه سازی کرده که ندا را بکشند و او فیلم بگیرد.

بعد سفیر ایران در مکزیک اعلام کرد که گلوله ای که “در سر ندا پیدا شده”، از نوعی نیست که در ایران وجود دارد.

بعد آقای ضرغامی دوباره گفت فیلم جعلی است.

بنده خدایی به نام آرش حجازی پیدا شد که سر صحنه بود و وقتی دید این همه دروغ می گویند و خون بیگناهی دارد پایمال می شود، نتوانست تحمل کند و به سخن در آمد. گفت اولاً که فیلم جعلی نیست و ندا جلوی چشم های من مرد. بعد هم گفت که مردم جسد ندا را برداشتند و در یک پژو 206 گذاشتند و بردند، هرچند دیر شده بود و ندا مرده بود. آخرش هم گفت که بعد از دور شدن پژو با جسد ندا و معلم موسیقی، مردم فردی را گرفتند که سبیل و هیکل تنومندی داشت و فریاد می زد که نمی خواستم بکشمش. مردم پیراهنش را درآوردند و کارت های شناسایی اش را که نشان می داد عضو بسیج است، گرفتند.

رئیس نیروی انتظامی، آقای احمدی مقدم، گفت که کل ماجرا دروغ است و پای خود آرش حجازی وسط است و اصلا اینترپل به دنبال آرش حجازی می گردد.

اینترپل اعلام کرد که نه خیر، این طور نیست و دولت ایران دروغ می گوید.

آقای احمدی مقدم گفت من کی گفتم اینترپل دنبالش می گردد، این ها را رسانه ها از خودشان در آورده اند.

ده پانزده روز بعد کارت های شناسایی عباس کارگر جاوید و بعد هم فیلمی هم از صحنه ای که مردم پیراهن کارگر جاوید را درآورده بودند، منتشر شد.

فیلم دقیقا با گفته های آرش حجازی تطبیق می کرد. آرش حجازی عکس را که دید، گفت بله این همانی است که بعد از مرگ ندا مردم گرفته بودند.

گفتند حجازی دروغ می گوید و اصلا چنین فردی آنجا نبوده و کارت ها جعلی است و با فوتوشاپ درستش کرده اند.

بعد هم خواهران بسیجی شال و کلاه کردند و رفتند “خودجوش” جلوی سفارت انگلیس تجمع کردند و تئاتر گذاشتند که اصلا این آرش حجازی خودش قاتل است و برش گردانید تا “خودجوش” ازش اعتراف بگیریم (البته برای این تجمع مجوز وزارت کشور لازم نبود).

در این میان البته مجوز انتشارات کاروان را هم لغو کردند و به کتاب هایش هم دیگر مجوز ندادند و اجازه تجدید چاپ کتاب های قبلی اش را هم ندادند تا 22 کارمندش بیکار بشوند تا برایشان درس عبرتی بشود که برای آدمی مثل حجازی کار نکنند. خود حجازی هم بعد از حرف هایش تحت تعقیب قرار گرفت و ده ها بار به مرگ تهدید شد.

اما هنوز دل آقایان خنک نشده بود، چون ویدئوی ندا و شهادت آرش خان کار خودش را کرده بود و تمام دنیا اخم هایشان را به سمت ایران گره کرده بودند.

بعد به صورت “خودجوش” فیلمی ساختند و از شبکه رسمی پرس تی وی پخش کردند و در آن گفتند اصلا ماجرا از این قرار است که آرش حجازی و پناهی معلم موسیقی و ندا تیمی فرستاده از سوی خارجی ها بودند و ندا خون روی صورت خودش ریخت که مردم فکر کنند تیر خورده. بعد هم وقتی سوار پژو 206 شدند، آرش حجازی و پناهی تیر خلاصی به ندا زدند و کشتندش و به کمک راننده که دستش توی کار بود، بردندش.

بعد شبکه اچ بی او فیلمی ساخت و برای اولین بار صحنه ای را پخش کرد که مردم جسد ندا را در ماشین می گذاشتند و آرش حجازی هم در تصویر نبود.

حرص دوستان وزارت اطلاعات کلی درآمد که پس چرا آرش حجازی سوار ماشین نشده، او که قرار بود در ماشین با گلوله ندا را بزند! پس حالا دمار از روزگارش در می آوریم که سوار ماشین نشده.

فیلم تقاطع را ساختند و در آن به آرش خان تاختند که اصلاً تو پزشک خیلی بدی هستی! اصلاً تو پزشکی؟ مدرکت کو؟ اگر پزشک خوبی بودی، سوار ماشین می شدی و می رفتی تا سناریوی قبلی ما درست در بیاید و مجبور نشویم دوباره ازاول سناریوی جدیدی بسازیم. حالا دیگر اصلا از فیلم قبلی اظهار بی اطلاعی می کنند. ظاهراً همین طوری مثل علف هرز، “خودجوش” از سبد برنامه های پرس تی وی درآمده بود!

اما این فیلم آخری از همه بهتر بود. چون دولت ایران خیلی چیزها را پذیرفت:

1. ندا آقاسلطان واقعا کشته شده، در یونان نیست.

2. فیلم هم جعلی نبوده.

3. ندا واقعا در صحنه تیر خورده و پمپ خون هم دستش نبوده و دخیل در توطئه ای هم نبوده.

4. آرش حجازی قاتل نبوده.

6. بر خلاف گفته سفیر ایران در مکزیک، نه تنها گلوله به سر ندا نخورده بوده، بلکه اصلا گلوله را پیدا نکرده بوده اند! (بماند که چرا گزارش های پزشکی قانونی یک سال بعد منتشر می شود آن هم از طرف خبرنگار پرس تی وی و نه از طرف پلیس ایران).

5. از همه مهم تر، عباس کارگر جاوید وجود دارد، آن روز در صحنه بوده (خودجوش، چون قرار نبوده کار عملیاتی بکنند)، بعدش هم از دست مردم کتک خورده. (البته آقای پناهی گفتند که نشنیدند ایشان فریاد بزند که نمی خواستم بکشمش. حق هم داشتند. چون همان طور که بارها گفته ام، مردم عباس کارگر جاوید را بعد از دور شدن آقای پناهی و ندا در پژو 206 گرفتند. بنابراین آقای پناهی اولین بار بود که ایشان را می دید! نکته جالب تر اینکه در این یک سال هیچ کس نتوانست عباس کارگر جاوید را پیدا کند جز این خانم فیلمساز “مستقل”!)

هرچند، چون آقای کارگر جاوید شخصا گفته اند که اسلحه نداشته اند و قسم می خورند که دخالتی در ماجرا نداشته اند، پس حتما راست می گویند و نیازی به تحقیق بیشتر یا بازجویی یا محاکمه نیست.

این یک قدم بزرگ به جلو است. یک چیز مهم ثابت می شود. در یک طرف روایت آرش حجازی قرار دارد و در یک طرف روایات دولت ایران. روایات دولت ایران تا به حال چندین بار عوض شده، اما روایت آرش حجازی همان روایت است و هر روز که می گذرد، حقیقت گفته هایش بیشتر آشکار می شود. در یک طرف آرش حجازی قرار دارد که برای شهادت دادن بر چگونگی قتل یک بی گناه نه تنها چیزی به دست نیاورد (جز آرامش وجدان)، که آواره شد، امنیتش را از دست داد، کارش را ازش گرفتند، دیگر خانواده اش را هم نمی تواند ببیند، دسترنج تمام عمرش بر باد رفت، اما پای حرفش ایستاد. در طرف دیگر دولتی قرار دارد که تمام آبرویش را با شهادت ندا و شهادت دادن آرش حجازی از دست داد و به هر فریب و نیرنگ و دروغی متوسل شد تا این آبرو را دوباره باز بخرد و در این میان از هیچ کاری فروگذار نکرد.

مهم نیست اگر ثابت کنند من پزشک بدی بودم. من هیچ وقت ادعا نکردم که پزشک برجسته ای هستم. چه فرقی می کند؟ مهم این است که بی گناهی کشته شد و قاتلان گام به گام در دام خودنهاده افتاده اند، با هر دست و پا بیشتر گرفتار می شوند و خروجی ندارند.

قاتلان به مکر خدا گرفتار شدند و مکرو مکرالله والله خیر الماکرین.

در این باره بیشتر حرف خواهم زد.

یا حق

آرش حجازی

شما ممکن است این را هم بپسندید

166 پاسخ‌ها

  1. soodeh گفت:

    درود به شما و شرافت شما

  2. koorosh گفت:

    با سلام . جناب آقای حجازی عزیر .
    از اینکه بصورت مستقیم برای شما پیام میگذارم واقعا خوشحالم و افتخار میکنم که هنوز افرادی مثل شما که حاضر نیستند حقیقت را فدای مصلحت کنند در میان ما ایرانیان بسیار یافت میشوند . امشب من هم این فیلم ساختگی و مصحک را دیدم . البته برایم سوالی پیش امد که شاید شما پاسخ انرا داشته باشید . منهم تا امروز عباس کارگر جاوید را قاتل ندا میشناختم . اما امشب با دیدن صحبتهای این طرف کمی مشکوک شدم که شاید قاتل این بابا نبوده و واقعا قربانی قرار گرفتن در محل نامناسب و در موقع نا مناسب شده است .اگرچه این یارو بسیجی بوده و ما هم دل خوشی از دستشان نداریم ولی شاید مستحق تهمت به این بزرگی نبوده باشد . ایا شما که در محل حضور داشتی تایید میکنید که این آقا به سمت ندا شلیک کرده و یا حداقل سلاح به همراه داشت. یا اینکه ایا خودت شنیدی که میگفت من نکشتمش یا نمیخواستم بکشمش ؟ بهرحال در آنزمان امکان اینکه تیر از ناحیه دیگری شلیک شده باشد بسیار بوده است هرچند شکی ندارم که بهرحال قاتل ندا جمهوری اسلامی است .

  3. leila گفت:

    man in film ro emshab didam va be hagh hameye goftehaye aghaye hejazi ro taeed mikonam …. in khanome amrikaeeol asle siah poost hamsare yek shahide irani hast ke chand sal pish dar tv bahashoon mosahebe kardan ba be khoobi ishoon va chehrashoon ro be khater daram …. be zabane farsi ham tasallote kamel daran ba kami lahje … siasate tahiyeye in film be zabane english ham in hast ke vanemood konan hatta kharejiha ham motmaen hastan ke ghatle neda tarrahi shode boode amma in tarfandha ham dige fayde nadare…. dar avakhere in film migan ke yek khanom daste rastesh tamam vaght tooye kofesh boode va ehtemalan oone ke neda ro koshte …. akhe ki bavaresh mishe ke kasi az tooye kif bedoone inke betoone neshoone giri kone ba in soraat tiresh ro dorost be hadaf bezane ???
    aghaye hejazi ….. ma hame etminan darim ke shoma bi gonaid va tanha gonahetoon in boode ke oonche ro ke babe meyle jomhoorie kasife estebdadi hast anjam nadadid va zire baresh ham nemirid ….. man be onvane yek irani daste shoma ro doostane mifesharam va azatoon be khatere efshaye haghayegh sepas gozaram …
    leila az sweden

  4. satrap گفت:

    doorood bar arash hejazi aziz
    payandeh iran
    mardoome iran pooshte sare shooma hastand.

  5. دکتر آرش گرامی
    داشتم مطلبی مینوشتم اما وقتی نوشته شما را دیدم دست نگه داشتم . ساده و روان همه چیز را گفتید . نمیدانم آدم مذهبی هستید یا نه . البته من اصلانیستم . اما به هر حال مطلبتان با حالتی مذهبی تمام شد . از این رو این آیه را برایتان مینویسم .
    «و لا تلبسوا الحق بالباطل و تکتموا الحق و انتم تعلمون‏»(بقره: ۴۲) حقیقت را با گمراهی درهم نیامیزید وحقایق را مخفی نکنید، در حالی که آن رامی‏دانید.
    قوی باش دکتر جان . به تو افتخار میکنیم

  6. ali mahdavi گفت:

    سلام
    این چیزهایی که شما اولش گفتید هیچ کدوم ادعاهای دولت ایران نبود که. از همون اول قتل ندا آقا سلطان تأیید شد. میشه لینک منبع رسمی که نشون می ده این تهمت ها از طرف دولت ایران به شما زده شده رو روی سایت قرار بدید؟
    شما در تمام نوشته تون آخر سر نگفتید چرا با وجود اینکه یک پزشک بودید اینقدر زود بی خیال جون ندا شدید و اونو تا بیمارستان همراهی نکردید؟ و اینکه شما چه فرقی با استاد موسیقی ندا داشتید که اون با شجاعت توی ایران موند و شما رفتید. شما که هر دوتون شاهد ماجرا بودید؟ نکنه استاد موسیقی ندا هم از عمال و جیره خورهای حکومت ایرانه؟
    باز هم در تمام متن طویلتون نگفتید که با وجود اینکه پیراهن ندا رو باز نکردید چطور فهمیدید گلوله از جلو خورده در صورتی که گلوله اونقدر نافذ بوده که از یک طرف داخل و از طرف دیگه خارج شده. البته شاید تمام پزشکای بیمارستان شریعتی آدمای دروغگو و از جیره خورهای حکومت باشند و فقط شما راست بگید.
    در پایان یک بار دیگه بگید که آیا این جمله رو خودتون از زبون آقای جاوید شنیدید؟
    پیشاپیش ممنون از اینکه نظرم رو فیلتر نمی کنید

  7. koorosh گفت:

    dorood be sharafet arash jan

  8. خودم گفت:

    با سلام
    فقط خواستم درود بفرستم به شرف انسانی که با اینهمه تهدید و فشار پای حرف حقش ایستاد و خون بزمین ریخته ای رو پامال نکرد.
    بعد از مدتها به ایرانی بودنم افتخار کردم

  9. Meroe گفت:

    Arash You are the best!you are a great Man.I am proud of being an Iranian when Arash is Iranian too, we are proud of you
    Meroe from Australia

  10. ali گفت:

    درود به شما و شرافت شما

  11. محمد گفت:

    درود بر شرف شما
    وضعيت الان اين افرا د مثل كسي است كه در باتلاق گير افتاده و هر چه بيشتر دست وپا ميزنه بيشتر ميره پايين
    من فيلم كامل نديدم يه ارزش ديدن نداشت . از اين همه دروغ گويي و اين كه قاتل رو نشون ميدن كه داره راست راست ميگرده و بخاطر اينكه شناخته نشه به زحمت افتاده و از مردم گله داشت اعصاب خورد شد و كانال عوض كردم.
    آقاي حجازي اگه شما تا آخر عمر هم سكوت كني و جواب ندي براي ما ديگه حقيقت روشن كه اينا خودش قاتل هستن

  12. دکتر گفت:

    آقای دکتر حجازی،

    در دروغ بودن فیلم جمهوری اسلامی که شکی نیست، ولی‌ اگر ممکنه توضیح خودتون رو بدید که چرا سوار ماشین نشدید. آیا به این خاطر بود که مطمئن بودید که ندا فوت کرده است؟

  13. امیر گفت:

    درود به شرفت مرد
    به خدا توکل کن و خم به ابرو نیار، زود باشد اون روزی که تو دادگاه علیه قاتل کثیفش شهادت می دی، همه ما با تو هستیم.

  14. farya گفت:

    shoma vaghean fogholade hastiid ketaba va tarjomehatoon binaziire omidvaram yek rooz digar dar rah bashad ke hame chii vaghean dar oon aroome aroom bashee va hame dar jaygahe vagheyii khodeshoon va entesharate binaziir karavan 2bare jane taze begiire va faaliatesh mese ghabl beshe
    be omide oon rooz
    drood va sadha dorood nesare u doctor arash hejazi
     

  15. farya گفت:

    shoma vaghean fogholade hastiid ketaba va tarjomehatoon binaziire omidvaram yek rooz digar dar rah bashad ke hame chii vaghean dar oon aroome aroom bashee va hame dar jaygahe vagheyii khodeshoon gharar begirand va entesharate binaziir karavan 2bare jane taze begiire va faaliatesh mese ghabl beshe
    be omide oon rooz
    drood va sadha dorood nesare u doctor arash hejazi
     

  16. محمود گفت:

    درود بر آیه ی آخر : و مکرو و مکر الله و الله خیر الماکرین !

  17. majid گفت:

    درود بر شما…ملت ایران حقیقت رو میدونن

  18. ARIMAR گفت:

    Salam aghaye hejazy e aziz,
    Man az salha pish khedmate shom aeradat dashtam va hamisheh karhatoono tamjid mikardam.
    Tabiatan hamye goftehaye shoma dorost hast va baraye hame ashkar hast ke ceh etefaghi oftadeh.
    Ye nokteye kheili bamazeh dasht in film e mostanad va oon tarjomeye englisie shahkare in doostan bood ke neveshteh boodand CROSSROADES!

  19. مسعود گفت:

    درود بر دکتر آرش حجازي عزيز که براي اين افشا گري حقي بزرگ بر ملت ايران دارد…

  20. محمد از قم گفت:

    سلام
    درود بر شما که نگذاشتید حق پایمال بشه.

  21. hemingway گفت:

    در مورد کارگر جاوید و با توجه به این فیلم از روی پشت بام http://www.youtube.com/watch?v=zJk1h_cgBuc و این توضیحات http://www.balatarin.com/permlink/2010/6/11/2084427 شاید خود شما بهتر بتوانید تشخیص دهید که آیا شلیک کننده در سمت امیراباد خیابان خسروی بوده-انتهای خیابان- یا بالاتر از محل حادثه در خود خیابان صالحی-آنطور که ادعا میکند- تا تکلیف این بابا مشخص شود.

  22. آرش گفت:

    آقای حجازی. مطمئن هستم که این اتفاق زندگی تو رو دگرگون کرده. ولی از این بابت خوشحال باش چون شاید اگر کس دیگه ای اونجا جای تو بود نمیتونست حقیقت مرگ ندا رو اینطوری به گوش دنیا برسونه.

  23. Eric Calabros گفت:

    ایول آرش جان… یادت باشه نامردی اگه پا پس بذاری.. کسی که حق در جانب اونه، اگه سپاه باطل یک قدم به طرفش برداشت، می تونه صد قدم به طرفشون برداره.

  24. fazhix7 گفت:

    vaaghean mochakeram ke paaye harfetoon eistaadid
    be omid iraani ,iraani

  25. amir گفت:

    حق را بگو، اگرچه تلخ باشد.

  26. ساسانیان گفت:

    سلام آقای آرش ،
    خوشحالم که براتون پیغام میگذارم . من بعد از دیدن فیلم فقط دو سوال بزرگ برایم مطرح شد و آن این بود که
    آن بسیجی میگفت من تفنگی همراه نداشتم و داد میزدم من تفنگ نداشتم که بخواهم بکشمش .
    از نظر روانشناسی این امکان بسیار زیاد است که این فرد میگفته من تفنگ نداشتم بخواهم بکشمش
    و چون او را به نام بسیجی و قاتل گرفته بودند شما تصور کردید که گفته ” من نمیخواستم بکشمش ” .
    در یک قسمت از فیلم هم که سعی داشتند نشون بدند شما دروغ گو هستید پیرمرد معلم موسیقی میگفت که شما گفتید ” شما رزیدنت جراحی قلب ” هستید .
    این را تایید میکنید ؟

    این یک نکته خیلی مهم است از نظر من به عنوان یک فرد بی طرف .

    ممنون میشوم که این موضوع را روشن کنید .

  27. محمد گفت:

    چه خوب بود تمام اخبار بالا رو لینک دار میکردی

  28. وحيد گفت:

    درود به شرفت آرش عزيز
    مرگ بر قاتلين سانديس خور
    به اميد آزادي وطن عزيزم ايران

  29. امید گفت:

    از خشم چیزی به ذهنم نمی رسد ولی باید آرام باشم
    تنها واقعیت فیلم، بغص فرو خفته آقای پناهی است واقعیت چامعه ایران
    روز رستاخیزی در پیش است
    آرزو می کنم آن روز توام با خشم نباشد

  30. علي گفت:

    درود بر تو جوان مرد، آن فيلم كذايي را ديدم و بسيار تأسف خوردم
    به اميد آن روزي كه دروغ و خودكامگي از اين سرزمين دور شود.
    جاويد ايران زمين، زنده باد آزادي

  31. ario گفت:

    dorood be sharafet
    bet eftekhar mikonam

  32. علي گفت:

    درود بر تو جوان مرد، آن فيلم كذايي را ديدم و بسيار تأسف خوردم
    به اميد آن روزي كه دروغ و خودكامگي از اين سرزمين دور شود.
    جاويد ايران زمين، زنده باد آزادي، دور باد استبداد

  33. mostafa گفت:

    droood bar Arash Hejazi

  34. م ع گفت:

    چرا انتظار بی جا داری ؟
    اگه ایشون حتی 1 شب زندان بیفته ، پاسخ امنیت شغلی امثال ایشون رو شما جواب میدی ؟
    حالا هر چقدر هم که ملت مدرک اثبات جرم می خوان بیارن
    همین که حواش رو دارن پیامی هست به بقیه اشون که پشتتون هستیم

  35. nahal گفت:

    دورد به شما آرش حجازي عزيز

    من خوشبختانه اين فيلم كذايي رو نديدم يعني هيچ كدوم از فيلم هاي كذايي كه تلويزيون ايران يا پرس تي وي از ندا پخش كرده نگاه نكردم خوشحالم از اينكه به حرفهاي شما انقدر ايمان داشتم كه حتي نخواستم وقتم رو با ديدن اين چرندياتي كه ميسازند تلف كنم
    مطمئن باشيد شما پيروزيد

  36. میلاد گفت:

    اصولا مخاطب برنامه های صدا وسیما انسان ها نیستن

  37. برايان گفت:

    درود بر شرف و وجدانت

  38. aataa گفت:

    اگه خود ندا هم از اون دنیا برگرده و بگه من توسط رژیم کشته نشدم. ما باور نخواهیم کرد.

  39. جمشید گفت:

    شما شرف جامعه پزشکی ایران شدید و هستید.آنان که از خوب یا بد بودن پزشکی سخن میرانند، از علم پزشکی و پیچیدگی کار عملی آن ناآگاهند.دست آقا روباهه که به انگور نرسد، آن را کپک زده معرفی میکند.اگر تا بحال شک و شبهه ای در کشتن ندا بدست حکومت آبروباخته ایران وجود داشت، این فیلم به آن پایان داد و قطعیت این جنایت رژیم را به نمایش گذاشت.

    با درود و سپاس

  40. unrealname گفت:

    یک همتی کنید، از روایت ها و بازخورد های مختلف جمهوری اسلامی یک مستند بسازید تا همه بفهمند اینها با چه بی پروایی دروغ می گویند.

  41. mahshid گفت:

    آقای حجازی تحلیلتون عالی بود از فیلم مضحک تقاطع

  42. سحر گفت:

    آرش جان شما هر نوع دکتری باشی چه بد و ناشی و چه برجسته، یک انسان با شرافت هستی…دوست داریم هموطن

  43. mohammad10 گفت:

    با سلام خدمت آقای حجازی
    من شما را بعنوان مترجم کتاب های پائولو کوئلیو می شناختم روزی که تصویر شما را کنار ندا در تلویزیون دیدم خشکم زد چرا شما باید کنار ندا می بودید تا شهادت دهید؟ شمایی که چند نفری هستند که بشناسند و چرا ندا، آنقدر که محبوب شد جز اینکه این تقدیر خداست تا کسی باشد تا شهادت دهد تا کسی باشد که به تصویر بکشد و کسانی باشند که دوستش بدارند و حمایتش کنند و کسانی باشند آنچه را به نام آبرو سعی کردند در سی سال جمع کنند یک شبه از کف دهند

  44. آوا گفت:

    من به عنوان یه ایرانی حقیقت جو از شما ممنونم که اینهمه پای حقیقت ایستادید.
    پایدار باشید

  45. جک گفت:

    سلام
    روزگار غریبی است نازنین
    این نیز بگذرد

  46. Modir گفت:

    در فیلم دیشب ادعا شد زنی که در حال دور شدن از صحنه است قاتل نداست چون همه دارن میان به اون سمت و اون داره دور می شه از اونجا، ولی تو فیلم جدیدی که از صحنه شهادت ندا تو سایت مردمک منتشر شده (حدودا 5-6 ثانیه آخر) کاملا مشخصه اون زن داره اول جیغ می کشه و خدا رو صدا می کنه و بعد از روی ناراحتی و نداشتن تحمل دیدن این صحنه از اونجا دور می شه.

  47. سیمین گفت:

    درود بر شرفت

  48. بیژن گفت:

    بعنوان یک ایرانی به تو که دارای وجدانی پاک هستی افتخار میکنم

  49. ناشناس گفت:

    نام تو آرش خان تو تاریخ ایران ثبت شده. مردم به درستی قضاوت خواهند کرد . مهم اینه آرامش وجدان داری .
    درود بر شرفت و ننگ بر خامنه ای و اوباشش

  50. نگین گفت:

    ما به شما افتخار میکنیم.به امید پیروزیv